Sunday 29 April 2007

http://www.a3union.com..Pelaburan bijak

A3Union adalah pendahulu di serata dunia dalam menyediakan barangan dan perkhidmatan untuk pelaburan pulangan tinggi. Sejak 2003, kestabilan dan fokus pihak pengurusan profesional syarikat tidak berubah selama ini bersama-sama kombinasi pengalaman dan kepakaran dalam ekuiti persendirian serta menguruskan rekod pulangan yang positif dan tinggi untuk jangka masa yang panjang selama beberapa kitaran ekonomi.

Kepakaran Profesional dan Penyelesaian Pelaburan Yang Unik.

Pasukan pelaburan A3Union menguruskan lebih 10 portfolio di 5 pasaran saham dan ekuiti di serata dunia. Dengan kepakaran kami dan sumber modal yang berterusan, A3Union boleh membalas dengan cepat kepada semua kehendak pelanggan secara efektif dan penyelesaian secara individu. Untuk maklumat lanjut, sila lawati seksyen 'Dana' kami.

Perkongsian dan Mewakili Syarikat.A3Union sentiasa menimbangkan mana-mana perkongsian dan ikatan yang strategic yang boleh menaikkan jenama sedia ada dan kedudukan pemasaran syarikat sekarang ini. Jika syarikat anda ingin mencadangkan ikatan strategik atau bergabung untuk mewakili dan mengedarkan perkhidmatan kami, hubungi kami secara terus. Kehadiran Meluas Di Serata Dunia

Hari ini A3Union mempunyai pelaburan profesional yang berdedikasi dan berpengalaman di Eropah, Amerika dan Asia. A3Union menganalisis urus niaga menggunakan pengetahuan pasaran pelaburan pulangan tinggi daripada kedua-dua tempatan dan antarabangsa dan juga hubungan dengan lebih 20 perkongsian pelaburan pulangan tinggi di serata dunia. Dengan kehadiran kami di peringkat antarabangsa membolehkan kami untuk memahami pelanggan kami bukan secara jauh tapi secara lebih persendirian. Laman web kami tersenarai sebagai berkedudukan baik di lebih 50 laman web, forum, majalah, blog dan laman web lain. Untuk maklumat lanjut, lawatilah muka laman web 'Syarikat Kami'.

No comments: