Wednesday 3 October 2007

Bravo ipcshopping.com

Salam Sejahtera,

Dah lama tak menulis artikel dalam blog ini.so saya akan kembali untuk menulis dan memberi info2 terkini tentang bisnes ipcshopping yang saya yakini.

Banyak perkembangan terbaru tentang bisnes ini.Yang terbaru tentang perasmian Imal2u Showroom yang berlangsung dgn gilang gemilangp pada 29 September 2007 di Brickfield.Showroom Telah dirasmikan oleh YB Datuk Haji Mohd Shafie Bin Haji Apdal(Menteri Perdangangan Dalam Negeri & Hal Ehwal Pengguna).



Ini adalah satu perkembangan yang positif.Terutama dalam menambah keahlian ipcshopping dimana orang ramai akan bertambah yakin.

KAD PLATINUM IPCSHOPPING



Diatas adalah Gambar terbaru KAD IPC dengan Logo Touch n` Go,dimana akan datang Bukan saja menikmati kemudahan membayar Tol,Parking & tiket LRT tapi juga Diskaun dengan Platinum Kad IPC Touch n` Go.

*Edaran Kepada Ahli belum diumumkan lagi diharap Ahli IPC semua bersabar dulu.Yang penting sekarang telah terbukti IPC terus maju kedepan dengan wawasan yang menarik apa yang Ahli perlukan rebut Peluang untuk maju bersama bukan tomahan dan andaian yang tak mengutungkan diri sendiri.


Gambar Showroom Imal2u di Brickfield



(sumber dari http://ipc2epasar.blogspot.com)

Diharap dengan adanya perkembangan positif ini ipcshopping akan lebih maju lagi.Akan lebih ramai lagi Rakyat malaysia yang akan menyertai Bisnes ini.

No comments: